Щоб дізнатися, яке рішення задовольнить потребу користувачів, а яке ні, недостатньо власних припущень. Для цього потрібна
перевірена гіпотеза. Запрошуємо на майстер-клас, де Ви отримаєте навички формулювання та валідації продуктових гіпотез.
Що будемо обговорювати?- різницю між ідеями, ризикованими припущеннями та гіпотезами;
- звідки брати гіпотези;
- як формулювати гіпотези;
- як валідувати гіпотези та ризиковані припущення;
- різницю між MVP та RAT.
Під час практичної частини ми:
- сформулюємо гіпотези та ризиковані припущення для різних кейсів;
- підберемо найбільш доцільні способи валідації гіпотез.
Кому майстер-клас буде корисним?- початківцям продакт-менеджерам і продакт-оунерам;
- членам продуктових команд (продуктовим маркетологам, дизайнерам, аналітикам);
- фаундерам стартапів.
Скористайтесь можливістю попрацювати з кейсамивід експерта та розширити коло професійних знайомств!